100% mysig-postaus

6/01/2015

003
001
 010
002

Todiste siitä, että mulla on vähintään kaksi kamua sekä olen ainakin kerran syönyt melko tyylikkäästi.  Ihana nähdä vanhoja veikkosia kunnolla! 

Siivoilin tänään vanhaa huonettani vanhempieni luona ja löysin yllättävän määrän nostalgista materiaalia - yläasteella kirjoitettuja hymiöllä täytettyjä viestejä, vanhoja, kavereiden askartelemia onnittelukortteja sekä kertakäyttökameroista tulleita filmikuvia. Paras löytö oli ensimmäisen festarireissuni kuvat, joihin en ollut törmännyt moneen vuoteen. Muisto festareista jäi yhdeksi lemppareistani, mutten siltikään ollut kirjoittanut niistä mitään silloiseen itsenipaljastuspaikkaan - ashacucu-blogiin. Mieleeni solahti monta hulvatonta sekä jo hetkeksi unohtunutta muistoa, ja tuntuu, että niistä ajoista on ikuisuus. Ja että minäkin olen nykyään hyvin paljon muuta. Menneisyyden tenhon vallassa menin lueksimaan vanhoja juttuja, joita kanssamatkustajieni (Miina ja Jutta) kera suolsimme. Ajat ovat tosiaankin muuttuneet, ja ilahduin siitä, että minulla on blogillinen täynnä muistoja ajanjaksolta, jolloin pidin välivuotta enkä tuntunut tietävän tulevaisuudesta tuon taivaallista. Enkä kai itsesensuuristakaan. Saatanpa postata tänne löytämiäni filkkakuvia, sillä _kultainen_nuoruus_  ja minä tunnetusti pidän menneiden muistelusta!


Linda

You Might Also Like

0 kommenttia

L U K I J A T