Countryside_gurrrl

9/08/2016

QI4C2214
QI4C2251
QI4C2118

M o i k k a !


Mä olen aivan maalaistunut; olen viettänyt tänä kesänä ja syksynä poikkeuksellisen paljon aikaa maalla, synnynkotini hoodeilla. Teen täällä kouluprojektia, joten se on pääsyynä tälle hetkelliselle paluumuutolle. Olosuhteet ovat täällä osittain askeettiset (ainakin minulle :- D ); vesi pitää lämmittää saunan padassa peseytymistä varten sekä kahvi keitetään söpösti pannulla, ja kahvinporot kupin pohjalla tuntuvat eksoottisilta. Lähimpään kauppaan ei mennä noin vain, se on suht kaukana ja kyseessä on sellainen pieni ja symppis kyläkauppa, jonka valikoima on kaukana markettien annista. Olenkin suunnitellut tekeväni sosekeittoa niistä aineksista, joita löysin jääkaapista. Harmi vain, että jätin kasviproteiinijauheen Tampereelle, sillä siitä on tullut tärkeä lisä tällaisen nälkäisen tyypin kasvisruokiin. Ihailen aina eläväistä aamuvaloa, joka läpitunkevasti tulee keittiöön, paljastaen sekä piiloittaen osan huoneesta. Meidän kotikutoiset ja hieman latteat kaapinovat saivat kokea myös tuhkimotarinan.

Kirjoitan vaatejutuista myöhemmin, sillä täällä maalla tulee luuhattua joko urheiluvaatteissa tai sitten aivan kamalissa rytkyissä. Esimerkkinä näistä maalla suosimistani kamaluuksista voisin mainita 17-vuotiaana ostamani löysät farkut Ginasta, jotka jostain syystä ovat vieläkin tallella. Pöksyissä on matala vyötärö, ihme ripsutuskulutusta reisissä sekä rypytykset nilkan ympärillä..... Niitäkin olen varmaan vuonna -09 ylväänä jossain blogissa esitellyt, yhdistettynä isoon huppariin ja sneakersseihin. Käsite "vanhat hyvät ajat" eivät ainakaan minun kohdallani päde pukeutumiseen ja ehkä hyvä niin. Pitäisi ehkä tehdä kollaasi menneiden vuosien vaateinnostuksista, sillä kuvia kyllä löytyy..... 

Linda

You Might Also Like

1 kommenttia

  1. Kannatan vanhojen aikojen asukollaasia! :D Mulla on kotikotona pari vaatekappaletta, joita ei kehtaa missään muualla kuin siellä maalla käyttää, mutta ei niitä vaan raaski heittää pois. Esimerkkinä Stockerin vaaleanpunainen huppari jossa on epämääräinen jäniksen ja peuran risteytykseltä näyttävä valkoinen hahmo, jonka olen nimennyt kaninvasaksi. Se oli aikoinaan lempivaatteeni ja jollain kierolla tavalla se on minulle edelleen rakas noloudesta huolimatta :D

    VastaaPoista

L U K I J A T